Ole Iversen
De er tydeligt meget glade på Thisted Bryghus over endnu en pris til at hænge på væggen - ved siden af de mange andre, hjemme i Thisted. Pressefoto

Thisted Bryghus blev torsdag præmieret for udviklingen af etiketterne på firmaets øl

THISTED: Thisted Bryghus - Årets Danske Bryggeri tre år i træk - blev torsdag præmieret for udviklingen af etiketterne på firmaets øl.

Det er Morten Sørensen fra firmaet Sø&Co., der gennem flere år har stået bag designet af blandt andet øl-etiketterne.

Thisted Bryghus fik en andenplads for designet af "Brügge" (Belgisk Blonde), der er en del af den belgiske serie, der også omfatter "Liege" (Belgisk Wit) og "Gent" (Belgisk Saison).

- Vi er utroligt glade for prisen, og har, med Morten som styrmand, arbejdet intenst på at skabe et nyt grafisk udtryk på vores etiketter, hvor vi afgørende skiller ud os fra andre øl på markedet, og det er lykkedes, siger Bryggeridirektør Aage Svenningsen.

Han modtog prisen sammen med hele Thisted Bryghus’ team på Ølfestivalen i København, der samler et rekordstort andet deltagere på over 10.000 og løber frem til og med lørdag.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...