Ole Iversen
Camilla Poulsen og Jesper Sjælland fra Sportmaster er klar til at gøre Thy Hallen og Sparekassen Thy Arena på Mors blå med den nye fantrøje, som man selv kan få skrevet eget navn bagpå. Foto: Ole Iversen

Fantrøjen har kun de to hovedsponsorer Thisted Forsikring og Sparekassen Thy påtrykt

THISTED: Sportmaster har leveret at spiller og ledertøj til Mors-Thy til denne sæson. Det har butikken besluttet at fejre med en helt ny fan-trøje fra Hummel. Blå naturligvis og i nøjagtig den samme trøje som Mors-Thy spiller, men uden de personlige påtrykte sponsorater.

- Vi synes at det kunne være fedt at bakke op om holdet, ikke mindst når de er i TV og at der mange blå på lægterne, fortæller Jesper Sjælland fra Sportmaster i Thisted.

- Vi har derfor besluttet at forhandle trøjen i butikken, til en pris på kun 199 kroner. Det er meget billigt. Men det handler først og fremmest om at skabe noget opbakning til "de blå¨. Så det bliver blåt på lægterne når der vises hjemmekamp fra Thisted eller Nykøbing, lyder det fra Jesper Sjælland.

Også hos Mors Thy er man glade for Sportmasters nye fan-initiativ. HC (Hans Christian Andersen, red.) bestyrelsesmedlem og medlem af MTH’s sportsudvalg, er glad for at der nu kan komme mange fan-trøjer ud og arbejde.

- Der er jo tidligere, via "Bette Balkan", der er solgt fan-trøjer. Men det nye trøjeinitiativ bliver en en meget større skala. Nu håber jeg at mange fans vil købe en trøje og blive "blå" siger HC.

Fantrøjen, som kun har de to hovedsponsorer Thisted Forsikring og Sparekassen Thy påtrykt, kan eventuelt laves med ens eget navn bagpå. Eller man kan få trykt en favoritspillers navn bagpå.

Det bestemmer man helt selv, siger Jesper Sjælland, der kan levere til hele familien fra størrelse 116 (6 år) og optil 3XL.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...